BITS 17 arrow BITS 15 arrow Editorial
Editorial PDF Imprimir E-Mail
Escrito por Almodis Orellana   
Wednesday, 06 de January de 2010

 

Benvolguts amics i amigues,

Tot i que més tard del que desitjaríem, us donem la benvinguda al nou número de la revista Bits d’Espiral. Degut a problemes tècnics hem hagut d’endarrerir la publicació unes setmanes, però no per això l’edició 15 es presenta amb menys qualitat.

Per començar, l’Azu Vázquez ens ha faciltat una reflexió al voltant de l’ús dels blocs a l’etapa d’infantil que val la pena llegir.  A més, ella mateixa en col·laboració amb la Irene Martínez ens presenten una innovadora crònica sobre l’emocionant aniversari de l’associació en format Twitter. També us convidem a llegir l’article/reflexió sobre navegació segura a casa, així com l’article que ha escrit el nostre amic Manuel Rino sobre la trobada MoodleMoot d’enguany a Madrid.

Finalment, la Maria Domingo ens mostra l’entrevista que va realitzar amb en Jordi Vivancos i que considero molt interessant, ja que es parla sobre el model d’escola 2.0, tema de gran actualitat aquest curs, coincidint amb la posada en marxa del projecte 1x1 del Departament d’Educació.

Gràcies i fins aviat!


(Leer más - Editorial en Castellano)

 

Queridos amigos y amigas,

Aunque más tarde de lo esperado, os damos la bienvenida al nuevo número de la revista BITS Espiral. Debido a problemas técnicos hemos tenido que atrasar la publicación unas semanas, pero no por eso la edición 15 se presenta con menos calidad.

Para empezar, Azu Vázquez nos ha facilitado una reflexión alrededor del uso de los blogs en la etapa de Educación Infantil que merece la pena leer. ______________ presentan una innovadora crónica sobre el emocionante aniversario de la asociación en formato Twitter. También os invitamos a leer el artículo/reflexión sobre navegación segura en casa, así como el artículo que ha escrito nuestro amigo Manuel Rino sobre el encuentro MoodleMoot de este año en Madrid.

Finalmente, Maria Domingo nos muestra la entrevista que realizó con Jordi Vivancos y que considero muy interesante ya que se habla sobre el modelo de escuela 2.0, tema de gran actualidad este curso, coincidiendo con la puesta en marcha del proyecto 1x1 del Departament d’Educació.

¡Gracias y hasta pronto!